حمید بوحمدان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در این چند سال نیم‌فصل اول لیگ برتر را با نتایجی ضعیف از دست داده‌ایم و نباید در فصل جدید این اتفاق برای ذوب‌آهن تکرار شود.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت ذوب‌آهن بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما خیلی تلاش کردیم تا در لیگ قهرمانان به مراحل بالاتر برویم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. اگر ۳۰ تا ۴۰ درصد از نمایش همیشگی خودمان را داشتیم، از این مرحله عبور می‌کردیم، ولی متأسفانه به هدفی که داشتیم، دست پیدا نکردیم. البته قبل از این مرحله بازی رسمی هم انجام ندادیم و همین موضوع هم تأثیرگذار بود، این در حالی است که الاتحاد در اروپا اردو زده بود و دو هفته زودتر از ما هم به امارات رفت.

وی راجع به شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: خیلی از تیم‌ها ادعای قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارند، ولی باید بازی‌ها شروع شود و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. اگر دنبال قهرمانی هستیم باید این را در زمین مسابقه نشان دهیم. ما در چند سال اخیر در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم و اگر می‌خواهیم در جمع مدعیان باشیم نباید نیم‌فصل اول را از دست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به دیدار تیمش برابر سایپا تصریح کرد: همیشه بازی اول سختی‌های خاص خودش را دارد، چون تیم‌ها از هم شناخت ندارند. سایپا تیم خوبی است که در بازی‌های دوستانه نتایج خوبی گرفته است و در جام شهدا هم قهرمان شد. کار ما آسان نیست، ولی باید گام اول را در زمین خودمان محکم برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.