سرمربی تیم فوتبال چلسی به چند دلیل از تیمش گله دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل لسترسیتی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، رعایت نکردن برخی جزئیات را عامل ناکامی میزبان در راه کسب پیروزی دانست.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: در ۲۵ دقیقه اول مسابقه دقیقاً به شکل دلخواهم بازی کردیم. بقیه بازی آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت و همین باعث می‌شود به لسترسیتی احترام زیادی بگذارم، چون خیلی خوب و حرفه‌ای برنامه ما را به‌هم زد. در نیمه دوم بازی فضای زیادی به لسترسیتی دادیم و آنها هم ابزار ضربه زدن از این طریق را به خوبی دارند.

وی در ادامه افزود: بازگشت به استمفوردبریج حس خوبی داشت. برای من لحظه خاصی بود که به اینجا بازگردم و در چلسی سرمربیگری کنم. با این حال تمرکزم روی بازی و برد بود. از اینکه خستگی را بهانه کنم، متنفرم اما این موضوع از فاکتورهای تأثیرگذار روی بازی بود. بارها توپ را از دست دادیم و با این حال دنبال بهانه‌جویی نیستم. همیشه نتیجه مهم است.

لمپارد در خاتمه یادآور شد: عملکردمان مقابل منچستریونایتد را بیشتر از نوع بازی امروز دوست داشتم. باید بازی را کنترل کنیم. میسون در حال بهتر شدن است. با این حال این، اولین قدم از چندین قدم مهم برای اوست.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.