هافبک پیشین استقلال گفت: آرزوی من این بود که با پیراهن استقلال خداحافظی کنم اما این اتفاق رخ نداد.

محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت: تصمیم بر این بود که هر چه زودتر این کار را انجام بدهم. البته امسال هم می توانستم بازی کنم و چند پیشنهاد هم داشتم اما نخواستم به زور در فوتبال بمانم. فوتبالیست باید در شرایطی خداحافظی کند که هنوز آمادگی بازی داشته باشد نه اینکه یک عده از او بخواهند که فوتبال را کنار بگذارد و او با خواهش و تمنا در فوتبال بماند.

بازیکن پیشین تیم استقلال تاکید کرد: سالها بود که فوتبال بازی می کردم ولی احساس کردم که باید دیگر خداحافظی کنم. هر چند که هنوز توانایی حضور در زمین چمن را داشتم.

یوسفی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست داشتید با پیراهن استقلال خداحافظی کنید؟ گفت: این آرزوی هر بازیکنی استقلالی است که با پیراهن استقلال خداحافظی کند. من هم این آرزو را داشتم اما متاسفانه شرایط مهیا نشد و نتوانستم با پیراهنی که سالها با آن خاطرات تلخ و شیرینی داشتم از دنیای فوتبال کنار بروم. البته هواداران به من لطف داشتند و از روزی که رسما خداحافظی کرده ام هر جا که من را دیدند مورد محبت قرار دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه حسی دارید که از فوتبال خداحافظی کرده اید؟ گفت: واقعا سخت است و حس خوبی نیست. درست است که شرایط مالی در فوتبال خیلی مهم است اما سالها بود که بازی می کردم و حالا باید کنار نشسته و فوتبال را از طریق تلویزیون تماشا کنم. مطمئنا دوران پس از خداحافظی برای هر ورزشکاری خصوصا فوتبالیست ها بسیار سخت است.

یوسفی در ادامه گفت: می خواهم کار مربیگری را شروع کنم زیرا به این کار علاقه مند هستم. امیدوارم بتوانم پله به پله پیشرفت بروم و روزی یک مربی خوب در فوتبال ایران باشم.

وی درباره وضعیت و فعالیت هایش بعد از خداحافظی از فوتبال، گفت: در حال حاضر در شمال کشور هستم. یک سری کارهای عقب افتاده داشتم که نتوانسته بودم آنها را انجام بدهم و الان هم بیشتر در خدمت خانواده هستم.

هافبک پیشین استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان تا یک هفته پیش وضعیت خوبی داشتند اما متاسفانه در این چند روز بحث استعفا و اتفاقاتی که در استقلال رخ داد هواداران را شوکه کرد. البته امیدوارم مدیران استقلال هر چه زودتر آرامش را به تیم بازگردانده تا استقلال بتواند با شروع لیگ، بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشته و فصل پرقدرتی را شروع کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.