پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پارس جنوبی جم نمی تواند در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باعث دردسر پرسپولیس شده و این تیم را به چالش بکشد.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار هفته نخست پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: فصل جدید برای تیمی که سه فصل متوالی قهرمان لیگ شده است کمی متفاوت خواهد بود. برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس رفته است و گابریل کالدرون با تفکراتی متقاوت قصد دارد این تیم را هدایت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قطعا کادرفنی جدید نیاز به زمان دارد و باید به آنها مثل مربیان قبلی تیم فرصت داد تا بتوانند خودشان را نشان بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پارس جنوبی باعث خواهد شد تا پرسپولیس خیلی زود و در همان هفته اول با دردسر روبرو شود؟ اظهار داشت: هیچ تیمی دیگر از پیش بازنده نیست. پارس جنوبی هم بازیکنان جوان و خوبی دارد. فراز کمالوند هم به عنوان سرمربی این تیم تجربه خوبی پیدا کرده است. با این حال فکر نمی کنم آنها حریف پرسپولیس در آزادی شوند و این تیم را با چالش روبرو کنند.

فنونی زاده در خصوص احتمال تغییرات ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به فصول گذشته اذعان داشت: این تیم می تواند قهرمانی های متوالی خود را ادامه دهد. آنها نیمکتی قوی دارند و دست کادرفنی برای ایجاد هرگونه تغییر باز است. با این حال من فکر می کنم پرسپولیس پس از چند هفته بتواند نمایش واقعی خود را انجام دهد و به ثبات تاکتیکی مدنظر کالدرون برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.