کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه فجر سپاسی شیراز از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت یکسال حق آموزش فرشید اسماعیلی در حق خواهان محکوم شد. در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن کمیته با تکلیفی مواجه نیست. همچنین خواسته خواهان درخصوص دریافت حق آموزش برای فصل ۹۳-۹۲ تا ۹۴-۹۳ با توجه به اینکه بازیکن در این زمان مشغول انجام خدمت مقدس سربازی بوده، رد می‌گردد.

* در پی شکایت مرتضی صادقی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و ۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محسن ارزانی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۹۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون محکوم شد. همچنین کمیته در خصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.

* با توجه به شکایت میلاد پاک‌رو از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت رضا مرادی از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.