باوجود اینکه باشگاه پرسپولیس سعی در آرام نشان دادن اوضاع دارد اما اتفاقاتی که روز چهارشنبه پیرامون این باشگاه رخ داد حکایت از اختلاف نظرهایی دارد که منجر به تغییراتی در این تیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب در مدت فعالیت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا بتواند از پس مدیریت این باشگاه برآید و مشکلات مالی را حل کند اما «پاشنه آشیل» همیشگی این باشگاه عرب را هم وادار به اتخاذ تصمیماتی کرد که خیلی باب میل برخی اعضای هیات مدیره و وزارت ورزش نبود.

در این مورد گفته می شود برخی قراردادهای بازیکنان که برای فصل پیش رو تمدید شده با رقم های خارج از عرف بوده که همین امر بار مالی سنگینی را روی دوش باشگاه گذاشته است. ضمن اینکه پیش خور کردن ۷ میلیارد تومان از پول شرکتی که قرار است بلیت فروشی باشگاه را انجام دهد عملا دست باشگاه را خالی گذاشته است.

با این حال اعضای هیات مدیره نیز به جای آنکه حامی عرب باشند با اختلاف نظرهایی که به وجود آوردند عملا فضا را برای ادامه کار وی سخت کردند. هر چند عرب هم برای مدیریت باشگاه پرسپولیس اقتدار لازم را ندارد و نتوانست به عنوان یک مدیرعامل قاطع و محکم پای تصمیماتش بایستد.

درحالی که قرار بود روز شنبه جشن قهرمانی و مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه پرسپولیس برگزار شود و مقدمات این مراسم نیز انجام شده بود و قرار بود نشست هماهنگی ساعت ۱۴ روز چهارشنبه در محل برگزاری جشن انجام شود، ناگهان این قرار از سوی ایرج عرب لغو و تاکید می شود که کل جشن کنسل است!

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد روز چهارشنبه به ایرج عرب اعلام می شود که باید از مسئولیتش کنار برود. همین موضوع باعث ناراحتی و دلخوری وی می شود و از حضور در جلسه هماهنگی جشن روز شنبه باشگاه شانه خالی می کند. با این حال با فشارهایی که به وی وارد می شود استعفای شفاهی اش را به نزدیکان وزیر ورزش اعلام می کند و حالا منتظر تصمیم مسعود سلطانی فر است که آیا در این مسئولیت بماند یا جایش را به فرد دیگری بدهد.

در مورد جانشینان ایرج عرب هم گفته می شود دو عضو هیات مدیره از شانس بالایی برخوردارند که در این میان علی رغبتی مرد باتجربه شاغل در وزارت ورزش که در سالهای اخیر یک مدیر در سایه اما تاثیرگذار بوده است، از شانس بیشتری برای جانشین احتمالی ایرج عرب برخوردار است.

باید دید در فاصله چند روز تا شروع نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر مدیریت باشگاه پرسپولیس تغییر خواهد کرد یا همین تیم مدیریتی با همین وضعیت بحرانی به کار ادامه خواهند داد. شرایط باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که ایجاد تغییرات قطعی خواهد بود اما میزان آن به تصمیم وزیر ورزش بستگی دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )