مهاجم شیلیایی شیاطین سرخ در فکر بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه فاش شد مدیران باشگاه منچستریونایتد در تلاش هستند تا با فشار به الکسیس سانچس، او را مجاب کنند اولدترافورد ترک کند، اکنون خبر می‌رسد این مهاجم شیلیایی آماده بازگشت به سری A ایتالیا است.

نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» گزارش داد سانچس ۳۰ ساله که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون میلان، ناپولی و یوونتوس قرار دارد، امیدوار است با بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا، فرصت انجام بازی‌های بیشتری را پیدا کند.

این مهاجم شیلیایی که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه رم هم قرار دارد و نتوانست در منچستریونایتد رضایت کادر فنی و هواداران این تیم را جلب کند، پیش از پیوستن به بارسلونا در سال ۲۰۱۱، به مدت ۵ سال عضو تیم اودینزه ایتالیا بود.

نشریه «سان» انگلیس پیش از این مدعی شده بود اولگنار سولسشایر به اطلاع مدیران باشگاه منچستریونایتد رسانده که الکسیس سانچس جایی در برنامه‌های تاکتیکی وی ندارد و از آنها خواسته که این مهاجم شیلیایی را در لیست فروش قرار دهند.

این نشریه انگلیسی گزارش داده بود در صورتی که سانچس با جدایی‌اش از منچستریونایتد موافقت نکند، مدیران این باشگاه او را به تیم ذخیره‌های خود تبعید خواهند کرد تا با تحت‌فشار قرار دادن وی، این مهاجم شیلیایی را مجاب به قبول این پیشنهاد کنند.

دستمزد بالای سانچس ۳۰ ساله که ۵۰۵ هزار پوند در هفته است، مانع اصلی انتقال این بازیکن به تیم‌های دیگر است، از این‌رو باشگاه منچستریونایتد برای انتقال قرضی این مهاجم شیلیایی حاضر است بخش زیادی از دستمزد وی را بپردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.