ورجیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد سوپرجام اروپا، قهرمانی در لیگ برتر این فصل و برنده احتمالی توپ طلا به اظهار نظر پرداخت.

ورجیل فن دایک در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به ترکیه پس از پیروزی مقابل چلسی در دیدار سوپرجام اروپا و کسب دومین قهرمانی در سال ۲۰۱۹، در خصوص این دیدار، انتخاب بهترین بازیکن سال و احتمال کسب توپ طلای سال ۲۰۱۹ و همچنین تحقق رویای هواداران لیورپول صحبت کرده است. مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

تسنیم: دومین قهرمانی لیورپول در سال ۲۰۱۹ پس از جدال سختی که مقابل چلسی داشتید، به دست آمد. تبریک می‌گوییم. ممنونم. خوشحالیم و می‌دانستیم که چالش سختی مقابل چلسی خواهیم داشت، چرا که چلسی تیم بزرگی است. آنها موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما داشتند، همانطور که ما توانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم و خوشحالیم که در پایان ما برنده جام شدیم.

تسنیم: فکر می‌کنی پس از یک سال موفق و کسب قهرمانی لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا این بار بهترین بازیکن جهان از تیم لیورپول انتخاب خواهد شد؟ این را نمی‌دانم و نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. باید منتظر ماند و دید چه کسی انتخاب می‌شود.

تسنیم: تو و محمد صالح می‌توانید کاندیداهای کسب توپ طلای سال ۲۰۱۹ باشید. کدامیک شانس بیشتری خواهید داشت؟ نمی‌توانم در این خصوص ایده‌ای داشته باشم اما خب می‌توانیم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد و در هر حال خوشحال می‌شوم.

تسنیم: و البته حالا پس از دو قهرمانی، رویای هواداران لیورپول قهرمانی در لیگ برتر است. آیا این فصل این رویا محقق خواهد شد؟ ببینیم چه می‌شود. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم، البته همه در تیم این را می‌دانیم که روی بازی بعدی تمرکز کنیم و اکنون تمرکز ما روی بازی با ساوتهمپتون است.

گفت‌وگو از علیرضا محرمی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.