باشگاه پرسپولیس قبل از شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر احتمالاً شاهد تغییرات جدیدی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اختلاف‌نظر در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تقریباً از زمانی آغاز شد که برانکو ایوانکوویچ تصمیم به جدایی گرفت و در ادامه اعضای هیئت مدیره این باشگاه در تصمیم‌گیری‌های خود اختلاف‌نظر پیدا کردند. اوج این اختلاف‌نظرها زمانی بود که مهرداد هاشمی صراحتاً به وزارت ورزش اعلام کرد که اگر قرار باشد ایرج عرب به کارش در پرسپولیس ادامه دهد او دیگر در جلسات هیئت مدیره حاضر نخواهد شد که اتفاقاً سر حرف خود هم ماند.

البته وزارت ورزش مخالف جدایی هاشمی از هیئت مدیره پرسپولیس بوده و هست و چه بسا اگر خود او پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را می‌پذیرفت هم‌اکنون این مسئولیت را بر عهده داشت.

پرسپولیس بعد از رفتن برانکو با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد که باعث شد هواداران این تیم اعتماد‌شان را به طور کامل از مدیریت این باشگاه از دست بدهند. مدیریت این باشگاه از نحوه انتخاب سرمربی گرفته تا بستن تیم و جذب بازیکن خارجی و همچنین افزایش چشمگیر قرارداد بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه بودند، به هیچ عنوان خوب عمل نکرد و در حال حاضر هم اختلاف‌نظر در هیئت مدیره این باشگاه کاملاً مشهود است.

وزارت ورزش با آگاهی از شرایط پرسپولیس و حساسیتی که هواداران این تیم روی مدیریت این باشگاه دارند در نظر دارد تغییراتی را قبل از آغاز لیگ در پرسپولیس ایجاد کند. ظاهراً وزارت ورزش از چند وقت پیش به دنبال گزینه مناسب برای مدیریت پرسپولیس بوده و به نظر می‌رسد به گزینه مدنظرش هم رسیده است.

در این بین یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که به وزارت ورزش نزدیک‌تر است و البته در خیلی از تصمیمات اخیر باشگاه پرسپولیس نظارت مستقیم داشته، گزینه جدی جانشینی ایرج عرب است. باید دید این جابه‌جایی قبل از شروع لیگ اتفاق خواهد افتاد یا نه.

عرب ماندنی شد تا یکی از اعضای هیئت مدیره رفتنی شود

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.