هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز با سه دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز (پنجشنبه) با سه دیدار در حالی آغاز خواهد شد که در نخستین بازی این هفته، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری در دیداری حساس و مهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مسابقه برگشت این دو تیم در فصل گذشته با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه بود و در نهایت هم نیمه کاره ماند. همین اتفاق هم باعث بالا رفتن حساسیت‌های این بازی شده است. علاوه بر این، حضور رضا لک، سرمربی فصل گذشته گیتی‌پسند روی نیمکت شهروند نیز دیگر اتفاق خاص این بازی است که قطعاً بر جذابیت‌های آن خواهد افزود. گیتی‌پسندی‌ها که هفته گذشته برای نخستین‌بار در این فصل به صدر جدول مسابقات صعود کردند، در این بازی به مصاف شهروندی خواهند رفت که در سه هفته گذشته، برخلاف ابتدای فصل نتایج خوبی به دست آورده و امیدوار است بتواند در این بازی خارج از خانه هم دست پُر از زمین خارج شود.

علاوه بر این بازی، تیم‌های رده دوم و سومی سن‌ایچ ساوه و سوهان محمد سیمای ۱۳ امتیازی نیز در هفته هشتم به ترتیب رودرروی مقاومت البرز و فرش‌آرای مشهد قرار خواهند گرفت تا در صورت عدم موفقیت گیتی‌پسند، از فرصت استفاده و به صدر جدول صعود کنند.

تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به دلیل حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در هفته هشتم لیگ برتر غایب خواهد بود و زمان دیدار این تیم مقابل آذرخش بندرعباس متعاقباً اعلام خواهد شد.

برنامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۸ * گیتی‌پسند اصفهان- شهروند ساری * حفاری اهواز - هایپرشهر شاهین‌‌شهر * شاهین کرمانشاه - اهورای بهبهان

جمعه ۲۵ مرداد ساعت ۱۸ * ارژن شیراز - ستارگان ورامین * سوهان محمد سیمای قم - فرش‌آرا مشهد * مقاومت البرز - سن‌ایچ ساوه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.