جورج ولسیانی، مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم انتظارات هواداران سپاهان را برآورده کرده و در این فصل قهرمان لیگ برتر شویم.

جورج ولسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط سپاهان و بازی دوستانه این تیم برابر نساجی که با شکست زردپوشان همراه شد، گفت: بازی‌های دوستانه به تیم ما کمک می‌کند تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. بازی با نساجی هم مسابقه خوبی بود. در کل چنین مسابقاتی می‌تواند برای بازیکنان و کادر فنی سپاهان مفید باشد. امیدوارم که با آمادگی کامل وارد بازی‌های شویم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟»، خاطر نشان کرد: داستان قهرمانی پیچیده است. ما الان در ابتدای فصل هستیم و بازی‌ها هم شروع نشده است، پس از حالا نمی‌توان در مورد پایان فصل صحبت کرد. چند تیم دنبال قهرمانی هستند و سپاهان هم یکی از مدعیان قهرمانی است. ما تیم خوبی داریم، متشکل از بازیکنان خوب، کادر فنی مجرب و یک باشگاه حرفه‌ای. امیدوارم که در نهایت انتظارت هواداران سپاهان را برآورده کنیم و قهرمان شویم.

ولسیانی با ابراز خرسندی از انتخاب سپاهان و حضور در این تیم خاطرنشان کرد: از حضور در سپاهان احساس خوبی دارم و امیدوارم بازیکن تاثیرگذاری برای این تیم باشم.

شناسایی عاملان اخلال در باشگاه سپاهانشکست سپاهان برابر شاگردان مهاجری

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.