فوتبال جهان- خرید جدید باواریایی‌ها می‌گوید به پیشنهاد بایرن مونیخ خیلی فکر نکرد و سریع آن را پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان پریشیچ که با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت خرید از اینتر به بایرن مونیخ ملحق شد، در جلسه معارفه‌اش به رسانه‌ها و هواداران گفت: اینجا هستم تا جزیی از بایرن و بازی این تیم باشم. بازی‌های زیادی در طول فصل خواهد بود و همه بازیکنان بازی خواهند کرد. در طول فصل مصدومیت‌هایی هم وجود خواهد داشت، از این‌رو به همه بازیکنان نیاز است.

وی تصریح کرد: انتقال من به بایرن مونیخ پس از اتفاقاتی که همه ما می‌دانیم - مصدومیت لروی سانه و منتفی شدن انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان مونیخی - خیلی سریع صورت گرفت. برای سانه هم آرزوی بهبودی سریع دارم. به پیشنهاد بایرن هم خیلی فکر نکردم. وقتی باشگاهی همچون بایرن مونیخ با شما تماس می‌گیرد، نمی‌توانید پاسخ منفی به آن بدهید.

بازیکن شماره «۱۴» بایرن مونیخ در خصوص فصل اخیر هم یادآور شد: فصل گذشته پس از همراهی تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ کار برایم دشوار بود و زمان زیادی برای ریکاوری نداشتم. اگر نگاهی به بازیکنانی کنید که در فینال جام جهانی حضور داشتند، می‌بینید که بیشتر آنها فصل خوبی را تجربه نکردند. امسال اما داستان فرق می‌کند و من آماده‌سازی خوبی با اینتر داشتم.

بال کروات سرخپوشان مونیخی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: کروات‌های زیادی در لیگ‌های سطح بالای بازی می‌کنند. بایرن هم بازیکنان کروات داشته که آخرین بار در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند. امیدوارم این اتفاق با بایرن برای من هم بیفتد.

پریشیچ ۳۰ ساله در پایان تأکید کرد: در چند سال اخیر خیلی مصدوم نشده‌ام چون قبل و بعد از تمرینات سخت تلاش می‌کنم. در تابستان هم به رشته‌های ورزشی مختلف پرداختم تا بدنم را سالم و آماده نگه دارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )