ماکائولی کریستانتوس، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که به دلیل علاقه‌اش به مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه دارد، پیراهن شماره ۱۴ را انتخاب کرده است.

ماکائولی کریستانتوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست ذوب‌آهن در دیدار برابر الاتحاد و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه‌ی ما از این اتفاق ناراحت هستیم، ولی بازیکنان در هر دو بازی رفت و برگشت نهایت تلاش خود را به خرج دادند تا بتوانیم صعود کنیم. الاتحاد تیم خوبی است، ولی پتانسیل فنی ما هم بالا بود و می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. ما شایسته صعود بودیم، اما حذف شدیم. حالا باید تمام تمرکزمان روی بازی‌های لیگ برتر باشد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه چرا فوتبال ایران را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرده است، تصریح کرد: سه هفته است که در ایران هستم. ایران کشور خوبی است و احساس خوبی در اینجا دارم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و یک بازیکن نمی‌تواند پیش‌بینی کند که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. وقتی به من چنین پیشنهادی رسید، آن را بررسی کردم و سپس به ایران آمدم. لیگ ایران هم لیگ خوبی است و می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین لیگ‌های آسیا شود.

وی در پاسخ به این پرسش که در دنیا به کدام مهاجم علاقه دارد، خاطرنشان کرد: تیری آنری بازیکن مورد علاقه من است که واقعاً فوتبالیست بزرگی بود و به خاطر علاقه‌ام به این بازیکن، شماره ۱۴ را در ذوب‌آهن انتخاب کردم. البته مسی و رونالدو را هم دوست دارم.

حدادی‌فر: با این شرایط تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا نمی‌شوند/ مربیان و بازیکنان خارجی در تیم‌های عربی تعیین‌کننده هستند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.