خبرنگار ایتالیایی که برای اولین بار از احتمال جدایی استراماچونی از استقلال سخن به میان آورده بود حالا از بروز نشانه‌های مثبت برای ماندن او در این تیم خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار و کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا که روز دوشنبه از بروز اختلافات جدی میان آندره‌آ استراماچونی و مدیران باشگاه استقلال خبر داده بود، حالا مدعی شده که امکان دارد سرمربی پیشین اینتر به کارش در جمع آبی‌پوشان تهران ادامه دهد.

او با اعلام این خبر که نتیجه ملاقات اخیر استراماچونی با مدیران باشگاه مثبت بوده و باشگاه بر عمل به وعده‌‌هایش تأکید کرده، در سایت خود نوشت: انتشار برخی گزارش‌ها درباره احتمال جدا شدن استراماچونی از استقلال هواداران را به جنب‌و‌جوش واداشته بود. پس از اعتراض‌‌هایی که آنها در خارج از دفتر مرکزی باشگاه استقلال انجام دادند، فتحی مدیرعامل باشگاه مصاحبه‌ای با رسانه‌های محلی انجام داد و گفت: «استراماچونی سرمربی ما خواهد بود.» در نهایت جلسه‌ای میان طرفین با حضور فدریکو پاستورلو مدیر برنامه‌‌های استراماچونی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شده که در آن سرمربی سابق اینتر به وعده‌های محقق نشده باشگاه در بازار نقل و انتقالات برای خرید بازیکنانی مانند درامه، پوچارلی، میلیچ و ترئو - در حالی که توافقات لازم برای عقد قرارداد با آنها صورت گرفته بود - گلایه کرده است. در این جلسه همچنین در خصوص نابسامانی‌های اخیر در ساختار مدیریتی باشگاه بعد از استعفای معاون ورزشی باشگاه (علی خطیر) و همچنین مساعد نبودن شرایط زمین تمرینی استقلال گلایه‌هایی از فتحی صورت گرفته است.

دی‌مارتزیو در ادامه می‌‌نویسد: استراماچونی به رفتن فکر می‌کرد اما مدیر استقلال به او اطمینان خاطر داد که به وعده‌هایش عمل خواهد کرد. فصل جدید لیگ برتر ایران یک هفته دیگر آغاز می‌شود و فتحی هم قول داده که به تعهداتش عمل کند. به این ترتیب، استراماچونی فعلاً می‌ماند اما بعد از این همه چیز به باشگاه بستگی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.