مسعود رضاییان، معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تا لحظه آخر امیدوار هستیم که ورزشگاه‌مان آماده شود و بازی‌مان در هفته دوم در ورزشگاه تختی برگزار شود.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آماده‌سازی تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت آماده‌سازی تیم خوب است و تمرینات آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی طبق نظر کادرفنی انجام شده. سرمربی تیم هم به غیر از یکی دو پست، نفرات اصلی تیمش را شناخته است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد، تمرینات زیادی برگزار شد تا نفرات و ترکیب تیم را شناسایی کند. الان هم با توجه به نیاز تیم، به دنبال جذب دو بازیکن در پست‌های هافبک بازی‌ساز و مهاجم است.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: از آنجایی که در حال حاضر در فوتبال ایران بازیکن خوب خاصی وجود ندارد، اسکوچیچ در حال بررسی وضعیت چند بازیکن خارجی است تا با توجه به بودجه باشگاه به انتخاب نهایی برسد. ما مشکلی هم که داریم بازیکنان خارجی قیمت‌شان بالاست و نمی‌توانیم مثل بعضی از باشگاه‌های دیگر به راحتی بازیکن خارجی جذب کنیم. مسئله‌ای دیگر هم این است که بازیکنان خارجی شناخت خوبی از فوتبال ما ندارند و فکر می‌کنند در ایران هم مثل عراق جنگ است و برای انتخاب تیم، ایران را اولویت چندم خود می‌گذارند.

رضاییان درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه تختی آبادان هم بیان کرد: ورزشگاه تختی به دلیل اینکه زیر نظر شرکت پالایش نفت آبادان است، مراحل آماده‌سازی آن نسبت به سایر ورزشگاه‌ها زمان بیشتری برده و این‌طور نبود که مدیرعامل تنها فرد تصمیم‌گیرنده باشد و تمام کارها با سرعت انجام شود. فدراسیون فوتبال به درستی یکسری الزاماتی را برای ورزشگاه‌ها و میزبانی تیم‌ها اعلام کرد و ما هم با توجه قوانینی که در مدیریت و اداره باشگاه وجود دارد، مراحل آماده‌سازی ورزشگاه را طی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در روند آماده‌سازی ورزشگاه تختی هم تا الان شماره‌گذاری صندلی‌ها، نصب دوربین‌ها و دیگر موارد آماده شده است و فقط بحث گیت‌گذاری و بلیت‌فروشی الکترونیکی باقی مانده که سعی بر این است این موضوع هم تا شروع لیگ به اتمام برسد.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که در صورت آماده‌ نشدن ورزشگاه تختی، در هفته دوم در چه ورزشگاهی میزبان خواهند بود، گفت: هنوز وضعیت میزبانی بازی اول‌مان با فولاد مشخص نیست، چون ورزشگاه شهدای فولاد اهواز هم به طور صددرصد آماده نیست. درباره میزبانی‌ خودمان هم ما تا لحظه آخر امیدوار هستیم که ورزشگاه‌مان آماده شود و بازی‌مان در هفته دوم در همین ورزشگاه تختی برگزار شود، اما اگر ورزشگاه تا شروع لیگ آماده نشود بازی‌مان را در مسجدسلیمان و بدون تماشاگر برگزار خواهیم کرد.

تقابل صنعت نفت و شاهین شهرداری بوشهر برنده نداشت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.