باشگاه بارسلونا حاضر نشده شرط قهرمان فرانسه برای موافقت با انتقال ستاره برزیلی‌اش به نوکمپ را بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از موضع قدرت برای فروش نیمار وارد عمل شده است. لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه موافقت خود را با فروش هموطنش اعلام کرده اما او شرطی تعیین کرده که بارسلونا را مجبور می‌کند برای خرید نیمار رقمی بیش از ۲۰۰ میلیون یورو هزینه کند.

پیشنهاد اول لئوناردو برای موافقت با بازگشت نیمار به نوکمپ، معاوضه بازیکن با بارسلونا به علاوه پول بوده است. PSG برای انتقال نیمار،‌ از بارسلونا خواسته که فیلیپه کوتینیو، نلسون سمدو (به صورت قطعی) و یک بازیکن سوم به صورت قرضی از لیستی که تیم کاتالان پیشنهاد می‌کنند، راهی پارک دو پرنس شوند و علاوه بر آن قهرمان لالیگا باید ۱۰۰ میلیون یوروی دیگر هم بپردازند. این پیشنهاد اما از سوی بارسلونا رد شده است.

با اینکه بارسایی‌‌ها اولین پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان نشانه‌ای از تمایل آنها برای خاتمه دادن به مذاکرات تلقی کردند، روند مذاکرات برای دستیابی به یک نقطه اشتراک ادامه پیدا کرده است. طرف فرانسوی هم اما ظاهراً به تداوم مذاکرات بی‌میلی نیست، چون مسئولان این باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که ماندن نیمار در تیم‌شان نتیجه‌ای جز دردسرآفرینی برای تیم نخواهد داشت و به همین دلیل قصد دارند خروج او را ظرف چند روز آینده قطعی کنند اما با تلاش برای کسب بیشترین عواید.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند پاری‌سن‌ژرمن را به موافقت با بازگشت نیمار به بارسلونا ترغیب کند، قرار گرفتن سمدو در بسته پیشنهادی بارسایی‌ها برای معاوضه بازیکن است اما بارسلونا تحت هیچ شرایطی قصد ندارد مدافع فرانسوی‌اش را از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.