تیم فوتبال تراکتور با معرفی البسه ورزشی خود برای نوزدهمین دوره لیگ برتر تبدیل به یکی از منحصر بفردترین تیم های لیگ برتری در سال های اخیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از لوگوی جدید باشگاه تراکتور و البسه این تیم برای نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر روز سه شنبه در تبریز برگزار شد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که در بازار نقل و انتقالات تمام تلاش خود را برای ایجاد تمایز بین سرخپوشان تبریزی و سایر تیم های لیگ برتری کرد مصطفی دنیزلی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و پس از حفظ هر سه کاپیتان تیم ملی فوتبال سراغ بازیکنانی نظیر رشید مظاهری، رضا اسدی و محمدرضا خانزاده رفت تا خودش را در قامت مدعی قهرمانی لیگ برتر نشان دهد.

تراکتور که تمرینات پیش فصل خیلی خوبی را در تبریز و ترکیه برگزار کرده است روز گذشته در سالن ۶ هزار نفری پورشریفی تبریز با حضور خانواده های تبریزی از البسه ورزشی خود که برند آدیداس آن را تولید می کند رونمایی کرد. همچنین لوگوی باشگاه تراکتور نیز تغییر کرد تا این باشگاه پس از واگذاری بخش خصوصی نیز دنبال طراحی ساده و قابل قبول لوگوی خود باشد.

در مراسم روز گذشته مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و رضا اسدی پیراهن های تراکتور را پوشیدند. تراکتوری ها در نوزدهمین دوره لیگ برتر دارای دو کیت ورزشی است. آنها لباس اول خود را همچون سالیان گذشته قرمز انتخاب کردند و لباس دوم این تیم نیز سفیدرنگ خواهد بود.

باید دید تیمی که حالا لوگویش نو نوار شده و با یکی از بهترین برندهای البسه ورزشی جهان قرارداد بسته تا تبدیل به خوش تیپ ترین تیم لیگ برتری شود در پایان به هدف خود که کسب قهرمانی است می رسد یا اتفاقات پیش بینی نشده ای در انتظار شاگردان مصطفی دنیزلی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )