هادی محمدی، مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل الاتحاد عربستان گفت که محمدباقر صادقی مقصر شکست سبزپوشان در این مسابقه نبوده است.

هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما با روحیه و انگیزه بالایی پا به زمین گذاشتیم و نیمه اول در اختیارمان بود، ولی بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. ما بازی را مساوی کردیم، ولی بعد از آن گل دوم را خوردیم و گل‌های بعدی هم از راه رسید.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن بدشانسی را یکی از عوامل شکست تیمش مقابل الاتحاد عربستان دانست و گفت: حریف تیم پرقدرتی بود، ولی ما هم بدشانس بودیم. اصلاً دوست نداشتیم در این مرحله حذف شویم، ولی متأسفانه شرایط طبق خواسته ما پیش نرفت.

وی با تأکید بر اینکه محمدباقر صادقی موقعیت‌های زیادی را در این بازی از الاتحاد گرفت، تصریح کرد: صادقی در این بازی نمایش خوبی داشت و چند موقعیت صد درصد را گرفت. ما نباید این بازیکن را مقصر حذف ذوب‌آهن بدانیم. وقتی می‌بریم یا می‌بازیم همه‌‌ی بازیکنان نقش دارند و نباید فقط روی صادقی زوم کنیم. ما گلر تونایی داریم که در جوانی به تیم ملی دعوت شد و اگر بدشانسی نمی‌آورد تا همین الان هم دروازه‌بان تیم ملی بود.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: دوست داشتیم تا فینال جلو برویم، ولی شرمنده مردم ایران و هواداران ذوب‌آهن شدیم. امیدوارم در لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم و حذف از لیگ قهرمانان را جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.