رسانه‌های ترکیه‌ای از قرار گرفتن نام سنگربان پرسپولیس در لیست خریدهای تابستانی تیم سفید و مشکی‌پوش شهر استانبول خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی از رسانه‌های ترکیه‌ای از جمله سایت «اسپورگوندمی»، مدعی شده‌‌اند که مصدومیت لوکاس کاریوس، سنگربان آلمانی تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه، این باشگاه را به فکر جذب یک سنگربان جدید انداخته و یکی از گزینه‌های این باشگاه هم کسی نیست جز علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیس.

طبق ادعای این پایگاه خبری، مصدومیت کاریوس که او را حدود سه ماه خانه‌نشین خواهد کرد، سبب شده که مسئولان بشیکتاش با توجه کم‌تجربگی دروازه‌بان ذخیره‌شان، به جذب سه دروازه‌بان جدید فکر کنند تا مشکل نداشتن دروازه‌بان قابل اعتماد را پیش از آغاز فصل برطرف کنند.

علاوه بر بیرانوند، بشیکتاش به جذب ارتاچ اوزبیر ۲۹ ساله که بعد از پایان قراردادش با مالاتیااسپور اکنون بدون تیم است و همچنین محمد شنگزری ۲۲ ساله از تیم بورسا اسپور فکر می‌کند.

در همین حال یک منبع خبری دیگر در ترکیه، سایت کارتال‌‌هابر ارزش بیرانوند ۲۶ ساله که دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد را در بازار کنونی ۴ میلیون یورو اعلام کرده است.

سال گذشته نیز تیم فنرباغچه خواهان جذب بیرانوند بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )