کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن، دیدار این تیم مقابل الاتحاد عربستان را مصاف انگیزه‌ها، تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قاسم حدادی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر الاتحاد عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: من و سایر بازیکنان ذوب‌آهن از اهمیت این بازی کاملاً آگاه هستیم . اینکه از طرف مردم ایران، هواداران و رسانه‌ها انرژی خوبی دریافت کنیم، برای ما بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه در یکی دور روز اخیر، این انرژی را کاملاً دریافت کردیم.

وی عنوان کرد: می‌دانیم دعای خیر مردم و هواداران همراه ماست. از طرفی می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم و از کیفیت آنها آگاه هستیم. حریف با جذب بازیکنان خارجی خوب، انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های خوب انگلیس و برپایی اردو در این کشور، با آمادگی کامل به مصاف ما می‌آید.

کاپیتان تیم ذوب‌آهن درخصوص وضعیت آب و هوایی دبی و بازی در این شرایط خاطرنشان کرد: ما اینجا چند بار بازی کردیم و با شرایط آب و هوایی دبی غریبه نیستیم. در دیدارهای تدارکاتی، این نکته را مد نظر قرار دادیم و دیدار با فولاد خوزستان یکی از این بازی‌های تدارکاتی بود. ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و باید بهترین کیفیت را ارائه دهیم. شاید شرایط آب و هوایی تا حدودی تأثیرگذار باشد، اما در عزم و اراده ما تأثیری ندارد و ما نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

«با توجه به اینکه لیگ ایران و عربستان هنوز شروع نشده، دو تیم از این حیث با شرایط یکسانی به مصاف هم می‌روند.»، حدادی‌فر ضمن بیان این جمله گفت: این بازی مصاف انگیزه‌ها، تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌هاست که در تیم ما موج می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.