شایان مصلح،‌ مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای عرب! دست از خلف وعده‌ها بردارید و مردم را به گرگ بودن دعوت نکنید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شایان مصلح که برای چندمین بار عصر امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس رفت تا تکلیف خود را مشخص کند، باز هم دست خالی و با دلخوری شدید این باشگاه را ترک کرد. وی بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در شأن و شخصیت من نیست که بخواهم با اعتراض و داد و فریاد به خواسته خود برسم و به آقای عرب هم توصیه می‌کنم دست از خلف وعده‌هایش بردارد.

وی در ادامه افزود: برخلاف آنچه عنوان شده است من به هیچ عنوان نگفتم که نصف قراردادم را به صورت نقد پرداخت کنند. اینکه فاصله‌ای تا آغاز لیگ نمانده و همچنان باشگاه تکلیف من و سروش رفیعی را مشخص نمی‌کند، موردی است که آقای عرب باید جواب دهد. چرا باشگاه با شأن و شخصیت ما بازی می‌کند؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: من اهل توهین کردن نیستم و به آقای عرب هم توصیه می‌کنم کاری نکند مردم گرگ شوند. تا الان رفتاری صادقانه داشتم و توقع دارم به همین شکل با من رفتار شود. وقتی می‌خواهی همه چیز با زبان خوش حل شود می‌گویند طرف زبان ندارد حرف بزند، اما کاری می‌کنند که آدم‌ها گرگ شوند و با داد و فریاد حق‌شان را بخواهند. بازهم می‌گویم آقای عرب! مردم را به گرگ بودن دعوت نکن.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )