مدافع میانی هلندی یوونتوس می‌گوید یکی از تیم‌هایی که نسبت به خرید او تمایل داشت، بعد از مطلع شدن از اضافه وزن داشتن پدر این بازیکن ملی‌پوش از خرید او انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیس دلیخت در گفت‌و‌گو با نشریه فوتبال اینترنشنال هلند، درباره انصراف یکی از مشتریانش اعتراف جالبی انجام داد.

پیش از قطعی شدن انتقال ۸۵ میلیون یورویی دلیخت به یوونتوس، شایعات فراوانی درباره آینده این بازیکن هلندی منتشر و از تیم‌های مانند بارسلونا، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مشتریان او نام برد شد. در این میان خبری عجیب هم توسط نشریه میرر انگلیس منتشر شد مبنی بر اینکه منچستریونایتد به یک دلیل عجیب از رقابت برای خرید مدافع میانی آژاکس کنار کشیده که اکنون کاپیتان سابق آژاکس آن را تأیید کرده است. این نشریه مدعی شده بود که استعدادیاب باشگاه منچستریونایتد این تیم را از خرید دلیخت منع کرده چرا که پدر او اضافه وزن دارد و ژن چاقی در خانواده دلیخت موروثی است.

دلیخت دراین خصوص گفت: هر روز داستان‌هایی جدید ساخته می‌شوند. یک بار هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک باشگاه از خرید من انصراف داده بود چون پدرم بیش از اندازه چاق است و من هم ژن چاقی را از او به ارث برده‌ام و در آینده اضافه وزن پیدا خواهم کرد. این واقعاً مسخره است.

دلیخت سپس درباره رویکرد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای عقد قرارداد با او که در نهایت موفق به انجام این کار نشد هم تأکید کرد: مسئله پول هرگز مهمترین مسئله در انتخاب گزینه‌ام نداشت. همه آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که پول هرگز آن عاملی نبوده که مرا به یک طرف یا طرف دیگر بکشاند. از این رو هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد و من به آن احترام می‌گذارم اما واقعیت این است که برخی چیزهای خاص به شیوه‌ای بیان شدند که نمی‌شود آنها را خیلی جدی گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.