مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در هفته‌های ابتدایی فصل جدید ناکام بوده است.

به گزارش ایسنا، هفت بازی در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز (یک‌شنبه) در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و در مهمترین بازی‌ها تیم‌های گیتی‌پسند و مس دو مدعی اصلی قهرمانی مقابل حریفان ناکام بودند.

مس سونگون پس از شکست هفته قبل مقابل سن ایچ این بار در خانه خود مصاف سختی با فرش آرا داشت. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم فرشی‌ها توسط قدرت بهادری به گل رسیدند. در ادامه مس روی به پاورپلی آورد که راه به جایی نبرد تا مسی ها دومین باخت پیاپی را کسب کرده و فرش آرا به اولین برد خود برسد.

سن ایچ صدرنشین لیگ هم پس از سه برد پیاپی در خانه هایپر شاهین شهر شکست خورد.

گیتی پسند پس از پیروزی پرگل هفته قبل، در خانه محمد سیما به میدان رفت. در نیمه اول این بازی کشاورز از بازی اخراج شد و در حالی که این تیم با یک گل جلو بود در اقدامی عجیب دست به پاور پلی زد که منجر به خوردن گل تساوی این تیم شد. در نیمه دوم گلی به ثمر نرسید تا بازی با همین نتیجه خاتمه یابد.

نتایج مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال:

ارژن شیراز ۶- شهروند ساری یک مس سونگون صفر- فرش آرای مشهد یک مقاومت البرز ۲- شاهین کرمانشاه ۲ هایپر شاهین شهر ۴- سن ایچ ساوه ۳ محمد سیمای قم یک- گیتی پسند اصفهان یک حفاری خوزستان ۵- ستارگان ورامین ۲ آذرخش بندرعباس یک- اهورا بهبهان ۳

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.