سرمربی تیم تاتنهام احتمال بازگشت بال ولزی سابق سفیدپوشان لندن به وایت‌هارت‌لین را قوت بخشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو پس از پیروزی ۳ بر ۲ امروز (یکشنبه) تاتنهام مقابل یوونتوس در اردوی پیش فصل در سنگاپور، از رد احتمال بازگشت گرث بیل به تاتنهام خودداری کرد.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید صبح امروز اعلام کرد که بیل به زودی از این تیم می‌رود و به همین دلیل شایعه بازگشت او به تیم سابقش که آن را سال ۲۰۱۳ ترک کرد، مطرح شده است.

پوچتینو در این خصوص به خبرنگاران گفت: من هم در رسانه‌ها اخباری را درباره بیل خوانده‌ام اما نمی‌دانم که کدام تیم قرار است با او قرارداد ببندد. نمی‌دانم که آیا آن تیم، تاتنهام است یا تیمی دیگر. تعیین چنین مسائلی برعهده مدیر من است. اوست که باید بهترین شرایط را برای باشگاه فراهم کند.

پوچتینو در ادامه به عملکرد اندومبله، خرید جدید تاتنهام اشاره داشت و از هواداران خواست که صبوری به خرج دهند تا این بازیکن در تاتنهام خودش را ثابت کند و با شرایط بازی در لیگ برتر خو بگیرد.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام افزود: بدون شک من از آمدن اندومبله راضی هستم اما ما نمی‌توانیم انتظارات بیش از حدی از او داشته باشیم. او تازه به جمع ما اضافه شده است و هنوز به قدر کافی هم‌تیمی‌هایش را نشناخته است. پس باید به او فرصت داد که خودش را با هم‌تیمی‌های جدید، کشور جدید، فرهنگی جدید، بازی‌هایی جدید و ضرباهنگی جدید تطبیق دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.