کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

آرای صادره شده به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت سوشا مکانی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال و هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت احمد عبدالله زاده از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت با توجه به مراتب فوق دعوی خواهان را ثابت داسته و مستندا به ماده ۱۹۸ آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و ۲ درصد هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

* در پرونده شکایت علی اکبر فرهنگ از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص الباقی خواسته در وضعیت فعلی و با توجه به عدم سررسید مطالبات در زمان تقدیم دادخواست قرار عدم استماع دعوا صادر می گردد.

* با توجه به شکایت اکبر محمدی از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت شهرام کوثری از باشگاه پاس همدان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم گردید.

* در پرونده شکایت هیات فوتبال مازندران از علیرضا مرزبان مبنی بر خروج از استان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد: مرزبان طبق بند ۵ بخشنامه محکوم به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال بابت هزینه خروج از استان و مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت ۳ درصد حق ثبت قرارداد که جمعاً به میزان مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال در حق خواهان به انضمام پرداخت مبلغ ۱۱ میلیون و پانصد هزارریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال می گردد.

* با توجه به شکایت سیدمحسن حسینی از باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۸۴۶ میلیون و پانصد هزارریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد. همچنین دعوی خواهان نسبت به مازاد مبلغ دو میلیارد و ۸۴۶ میلیون و پانصد هزارریال با اعمال مندرجات مواد ۴ و ۱۱ قراردادهای فیمابین طرفین مردود اعلام می شود.

* آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.