مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از نفرات جذب شده راضی هستیم و بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی در صورت نیاز با بازیکنان مذاکره خواهیم کرد، اما اسم بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد که بعداً مشکلی ایجاد شود.

مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: استنلی امشب به اردوی تیم در ترکیه اضافه خواهد شد و با توجه به نیاز و درخواست تیم شاید دو بازیکن دیگر نیز جذب کنیم.

او در پاسخ به شایعه مذاکره باشگاه سپاهان با یک بازیکن آسیایی، گفت: بر اساس نیازی که به ما اعلام شده است اگر با بازیکنی به توافق رسیدیم اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان، تصریح کرد: با توجه به این که تاریخ شروع لیگ هم‌چنان مشخص نیست، فرصت برای مذاکره داریم و در آرامش کار خود را دنبال خواهیم کرد. عجله‌ای برای این موضوع نداریم و بازیکنی را که مد نظرمان باشد جذب خواهیم کرد.

تابش تاکید کرد: با توجه به این که امسال باید در سه جبهه به رقابت با حریفان بپردازیم و مسابقات آسیایی در اواخر بهمن ماه آغاز خواهد شد، نیم فصل لیگ برتر تمام شده و اجازه جذب بازیکن در آن مقطع را نیز خواهیم داشت و در صورت نیاز به تقویت تیم اقدام خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون تیم خوبی را آماده کرده‌ایم و از نفرات جذب شده راضی هستیم. بر اساس نظر کادرفنی و سرمربی تیم بازیکنان جذب شدند که البته خود ما نیز آن‌ها را قبول داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره مذاکره با شایان مصلح، گفت: اسم هیچ بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد و بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی با بازیکن مذاکره خواهیم کرد، اما اسم بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.