یکی از مدیران باشگاه و بازیکن سابق بارسلونا به شیوه‌ای غیرمستقیم به عدم نیاز آبی‌و‌اناری‌ها به خرید مجدد نیمار اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اینکه هنوز هم شایعات فراوانی درباره تلاش بارسلونا برای پس گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن شنیده می‌شود، اریک آبیدال هافبک سابق این تیم که اکنون به عنوان مدیر فنی در این باشگاه مشغول به کار است، می‌‌گوید نیاز قهرمانان اسپانیا به جذب مهره‌های هجومی برطرف شده است.

آبیدال با اشاره به حضور بازیکنان مانند لیونل مسی، لوئیس سوارس، عثمان دمبله، فیلیپه کوتینیو، آنتوان گریزمان و مالکوم به نشریه پاریسین گفت: ما به ۶ بازیکن هجومی نیاز داشتیم که با اضافه شدن گریزمان، آن شش نفر را داریم. بعد از این، سرمربی است که در مورد تیم تصمیم می‌گیرد.

آبیدال با ابراز خرسندی از پیوستن هموطن ۲۸ ساله‌اش به بارسلونا اضافه کرد: گریزمان واقعاً بازیکن بااستعدادی است. همه ما هم این را می‌دانیم. او بازیکن باتجربه‌ای است چون جام‌های فراوانی برده است. او برای اتلتیکومادرید بازیکن بسیار مهمی بود. گریزمان بازیکنی است که توانایی رقم زدن تفاوت‌ها در بازی‌های بزرگ را دارد و می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند. او هنوز هم یک گلزن فوق‌العاده است و بارسلونا به بازیکنان مانند او نیاز دارد.

بازیکن سابق بارسلونا با تأکید بر این موضوع که از سکوت لیونل مسی درباره انتقال گریزمان به نوکمپ، ناراحت نیست افزود: مسی برای اظهارنظر درباره این موضوع وظیفه‌ای ندارد. اگر او نظرش را درباره بازیکن تیمی دیگر بگوید، این کار بی‌احترامی به هم‌تیمی‌هایش است. من فکر می‌کنم که به همین دلیل بوده که او نمی‌‌خواست درباره آنتوان صحبت کند.

آبیدال سپس اعتراف کرد که آدرین رابیو، هافبک فرانسوی سابق پاری سن‌ژرمن که به یوونتوس پیوست، جزو بازیکنان مورد نظر بارسلونا بود.

وی تأکید کرد: رابیو در لیست بازیکنان ما قرار داشت اما تصمیم گرفت با یوونتوس قرارداد ببندد. نمی‌دانیم دلیلش چه بود اما می‌تواند به خاطر دلایل ورزشی یا مالی باشد. من نمی‌دانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.