کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتورسازی را در پی شکایت امیر قلعه‌نویی و سینا شکوری محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت سینا عشوری از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت امیر قلعه‌نویی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۱۸۶ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۹۸۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶۳ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان دعوای متقابل در مهلت ۳۰ روز از تاریخ قطعیت محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت، دعوای خواهان اصلی را مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

براساس این گزارش، در پرونده شکایت یوسف سیدی از باشگاه تراکتورسازی، کمیته تعیین وضعیت با توجه به مراتب فوق، مستنداً به بند هفت ماده ۱۰۷ قانون آیین دادرسی مدنی قرار رد دعوای خواهان را اعلام کرد.

سپیدرود محکوم شددر پی شکایت پیروز چغتاور از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، این باشگاه به پرداخت ۴۳۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت مهران فرضیات از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، کمیته تعیین وضعیت با توجه به مراتب فوق، دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستنداً به ماده ۱۹۸ قانون آیین دادرسی مدنی و ۲۴۹ قانون تجارت حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان را صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.