سرمربی جدید آبی‌پوشان لندن از هواداران و اعضای باشگاه خواست که سبک کاری او را با مربیان قبلی این تیم مقایسه نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، فرانک لمپارد می‌گوید که برای هدایت چلسی سبک کاری و فلسفه خودش را دارد و تمایلی به پیروی و الگوبرداری از سبک سرمربیان سابق این تیم نخواهد داشت.

کمتر از سه هفته پیش که لمپارد به عنوان سرمربی چلسی معرفی شد، او با یکی از سرمربی سابق این تیم گاس هیدینک مکالمه‌ای پیامکی داشته است اما نظیر چنین اتفاقی در مورد دیگر مربیان سابق تیم از جمله ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی رخ نداده است.

لمپارد در حالی هدایت چلسی را برعهده می‌گیرد که برخلاف او هیچ یک از مربیان قبلی این تیم مجبور نبودند با وجود محرومیت از خرید بازیکن آبی‌ها را هدایت کنند.

او که روز گذشته (جمعه) اولین شکستش در چلسی را در اردوی پیش فصل این تیم مقابل کاوازاکی فرونتاله متحمل شد، در پاسخ به اینکه آیا برای هدایت چلسی از سرمربیان خود در این تیم مشورت خواهد گرفت، گفت: من تلفن را برنمی‌دارم تا به آنها زنگ بزنمپف چون اگر به کارلو آنچلوتی زنگ بزنم و از او درباره وضعیت بپرسم، فایده‌ای ندارد چون وضعیتی که تیم او در آن زمان داشت با وضعیت فعلی تیم فرق دارد. پس من آنقدرها به دنبال راهکار گرفتن از مربیان سابق تیم نیستم. منظور مرا اشتباه متوجه نشوید. من با ژوزه و پیامک‌هایی رد و بدل کرده‌ام و با کارلو آنچلوتی هم رابطه خوبی دارم. گاس هیدینک هم این هفته برای من پیامی بسیار زیبا فرستاد. این‌ها همگی مربیانی هستند که من برای‌‌شان احترام قائلم. من اما ترجیح می‌دهم که خودم درسم را یاد بگیرم، آن هم با کار روزمره با بازیکنانم. اگر هر زمانی احساس کردم که نیاز است مشورت بگیرم این کار را انجام می‌دهم اما همه ما باید راه‌مان خودمان را پیدا کنیم.

لمپارد درباره محرومیت یک ساله تیمش از خرید بازیکن آن هم پس از انتقال ادن ازار به رئال مادرید، عنوان کرد: این محرومیت همه را ناراحت می‌کند چون هیچ یک از ما برای آن آماده نبودیم. در مقایسه با زمانی که من برای چلسی بازی می‌کردم، اکنون ما با لیگی طرفیم که استانداردهای آن بسیار بالا است و همه تیم‌های آن، خواه سیتی، لیورپول یا تاتنهام فشار می‌آورند. الان لیگ برتر بسیار رقابتی‌تر است. من هر روز خودم را برای شنیدن خبر خریدهای سیتی، یونایتد و ... آماده می‌کنم و خب قطعاً این خریدها آنها را تقویت می‌کند. پس ما باید در این باره واقع‌بین باشیم. آیا می‌توانیم قهرمان لیگ شویم؟ سؤال دشواری است اما ما باید با ذهنیت قهرمانی خودمان را برای شروع فصل آماده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.