حجت حق‌وردی، مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: حضور در اردوی تیم ملی انگیزه تمامی بازیکنان را برای درخشش در مسابقات لیگ بیشتر خواهد کرد.

حجت حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به روند آماده‌سازی تیمش برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: ما تمرینات منظمی را طبق برنامه کادر فنی انجام می‌دهیم و خوشبختانه پیکان شرایط خوبی دارد. برای فصل جدید تغییرات نسبتاً زیادی در تیم صورت گرفته است و بازیکنان خوبی هم به تیم ما اضافه شده‌اند. بازی‌های تدارکاتی به تیم ما کمک می‌کند تا بازیکنان برای شروع لیگ برتر بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. امیدوارم که تا شروع لیگ به آمادگی کامل برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که هدف پیکان در فصل جدید چیست، بیان کرد: شرایط تیم‌هایی که دنبال قهرمانی هستند مشخص است و تیم ما هم در فصل جدید دنبال گرفتن نتایج خوب و به دست آوردن یک جایگاه آبرومندانه است. متأسفانه در فصل گذشته شرایط خاصی داشتیم و نتایجی که گرفتیم راضی‌کننده نبود. ما در فصل جدیدی باید ثابت کنیم که نتایج سال قبل اتفاقی بود. مطمئناً بازیکنان و کادر فنی این انگیزه را دارند تا فصل متفاوتی را برای پیکان رقم بزنند.

حق‌وردی با اشاره به این موضوع که انگیزه بازیکنان لیگ برتری در فصل جدید نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: آخرین لیست تیم ملی نشان داد که کادر فنی تیم ملی عملکرد تمامی بازیکنان را زیر نظر می‌گیرند و این موضوع قطعاً انگیزه تمامی بازیکنان را برای درخشش در مسابقات لیگ بیشتر خواهد کرد. من هم تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و هدفم این است که در فصل جدید به تیم ملی دعوت شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.