وضعیت مالکیت باشگاه نساجی هنوز مشخص نیست و حتی احتمال دارد که باشگاه هم از مالک جدید گرفته شود و هم از مالک قدیمی باشگاه.

به گزارش ایسنا، این روزها تیم فوتبال نساجی زیر نظر رضا مهاجری تمریناتش را برای شروع فصل جدید لیگ برتر پیگیری می‌کند و مسوولان جدید باشگاه هم در حال جذب بازیکن هستند.

با این حال این تیم در بحث مالکیت هنوز مشکلاتی دارد. در حالی که دو هفته قبل فرهاد صنیعی‌فر مالک قبلی باشگاه، نساجی را به محمد اژدری فروخت اما گویا هنوز مسائل مالی بین دو طرف حل نشده است. از طرفی صنیعی‌فر چند روز قبل گفته بود که چک‌های اژدری پاس نشده است و از طرفی اژدری اعلام کرد بدهی‌های باشگاه بیش از آن چیزی بوده است که به آن‌ها اعلام شده است.

با توجه به مشخص نبودن وضعیت مالکیت، به نظر می‌رسد قراردادهای بازیکنان جدید نساجی اعتبار چندانی ندارد و بازیکنان جدید می‌توانند در از این باشگاه بدون مشکل جدا شوند.

گویا قرار است روز یک‌شنبه جلسه‌ای در استانداری مازندران برگزار شود که اژدری هم در این جلسه حضور دارد و به نظر می‌رسد هر اتفاقی ممکن است خروجی این جلسه باشد. یا باشگاه به طور کامل در اختیار اژدری قرار می‌گیرد یا دوباره صنیعی‌فر به باشگاه برمی‌گردد یا این که باشگاه به طور کامل از هر دو طرف گرفته می‌شود تا در اختیار گروه یا نفر سومی قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.