رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان از صحبت درباره تبرئه‌اش از سوی کمیته استیناف خودداری کرد.

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که وی را تبرئه کرده, اظهار داشت: اگر سؤالی درباره استان خوزستان دارید, بپرسید و من به عنوان رئیس هیئت فوتبال خوزستان فقط درباره همین استان صحبت می‌کنم.

وی در واکنش به این موضوع که با توجه به عضویتش در هیئت رئیسه فدراسیون می‌تواند در مباحثی خارج از فوتبال استان خوزستان نیز اظهار نظر کند و اینکه اتفاقات فینال جام حذفی هم در استان خوزستان رخ داده، گفت: فدراسیون سخنگو دارد و باید از او سؤال کنید. مسائل خارج از استان خوزستان به من ربطی ندارد و نباید از من بپرسید. من فقط درباره فوتبال خوزستان پاسخگو خواهم بود!

طالقانی درباره اتفاقات دیدار جام حذفی بین تیم‌های داماش و پرسپولیس به میزبانی ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان و بلاتکلیفی در پرداخت خسارت‌هایی که به این ورزشگاه وارد شده است, گفت: این خسارت‌ها توسط باشگاه فولاد پیگیری می‌شود و هیئت فوتبال در این باره نقشی ندارد, چون هیئت فوتبال درخواست‌کننده برگزاری این بازی در اهواز نبوده و اداره کل ورزش استان این درخواست را داشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان, درباره اینکه این هیئت برای پرداخت خسارت یک و نیم میلیارد‌ تومانی به ورزشگاه فولاد چه اقداماتی کرده است, گفت: این موارد طبق قاعده‌ای که وجود دارد حل خواهد شد. صحبتی که از یک و نیم میلیارد تومان خسارت می‌شود, باید بررسی شود اما مسئله مشخص, این است که خسارت این ورزشگاه به هر نحوی باید تامین شود.

طالقانی در خصوص وضعیت ورزشگاه‌های استان خوزستان برای برگزاری دیدار‌های لیگ برتر, خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به استاندارد‌هایی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده ورزشگاه‌های ما دارای ایرادهای اساسی هستند. بلیت و گیت‌های الکترونیکی, شماره‌گذاری صندلی و دوربین‌‌های مداربسته باید ایجاد شوند که تاکنون هیچ کدام از ورزشگاه‌های استان به همه این موارد تجهیز نشده‌اند.

وی درباره اینکه ورزشگاه بهنام محمدی نفت مسجد سلیمان از جمله ورزشگاه‌هایی به حساب می‌آید که ممکن است نتواند مجوز برگزاری مسابقه را کسب کند, گفت: در همین مدت کم این کار شدنی است. مسئولیت این کار با باشگاه‌هاست و باید کار را جلو ببرند ولی اگر این اتفاق رخ ندهد بازی‌های نفت مسجد سلیمان باید در استان دیگر و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.