مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که در فصل جدید لیگ برتر رقابت سختی با وحید شیخ‌یسی خواهد داشت.

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با دعوتش به اردوی تیم ملی اظهار داشت: من از ۱۴ سالگی در تمامی رده‌های تیم ملی به‌عنوان دروازه‌بان فیکس حضور داشتم و این برای اولین بار بود که به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شدم. این اتفاق برای من بسیار خوشحال‌کننده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه «آقای ویلموتس نشان داد که به بازیکنان جوان بها می‌دهد و لیگ را به خوبی زیر نظر دارد.»، خاطر نشان کرد: مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هم مربی بسیار خوبی است و حضور در این اردو در مجموع تجربه بسیار خوبی برای من بود. امیدوارم در اردوهای بعدی هم به تیم ملی دعوت شوم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان با اشاره به تمدید قراردادش با این باشگاه و رقابتی که با وحید شیخ‌ویسی خواهد داشت، عنوان کرد: من و شیخ‌ویسی دوست هستیم و البته با یکدیگر رقابت هم می‌کنیم. پارسال هم چنین شرایطی داشتیم و فکر می‌کنم در فصل جدید رقابت وحید و من سخت‌تر از سال گذشته خواهد بود. من دوست دارم که امسال گلر ثابت پیکان باشم و تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

امینی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان می‌تواند نتایج ضعیف فصل قبل را جبران کند، تصریح کرد: ۱۳ بازیکن از تیم ما جدا شدند و با توجه به حضور بازیکنان جدید در پیکان، نیاز به زمان داریم. تمام تلاش ما این است که در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.