محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد سرخپوشان اهوازی با هدایت جواد نکونام و انگیزه‌ای که این مربی دارد، نتایج خوبی خواهند گرفت.

محمد آبشک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط فولاد برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: ما امسال تیم خوبی داریم و تمرینات را به موقع شروع کردیم. جواد نکونام هم به‌عنوان سرمربی حسابی روی کارش وقت می‌گذارد و می‌توانیم با انگیزه‌ای که این مربی دارد، نتایج خوبی بگیریم. دو اردوی خیلی خوب را هم پشت سر گذاشتیم و حالا بازی‌های دوستانه را انجام می‌دهیم تا به آمادگی بیشتری برسیم.

وی با اشاره به انتخاب فولاد خوزستان برای ادامه فوتبالش، تأکید کرد: من فصل خوبی را در نساجی داشتم و بعد از پایان لیگ هم با چند پیشنهاد مواجه شدم، ولی پاسخ دادن به پیشنهاد فولاد اصلاً سخت نبود، چون فولاد یک باشگاه حرفه‌ای است. من افتخار می‌کنم که در لیست نکونام بودم و برایم بسیار مهم است که این مربی روی جذب من نظر داشت. امیدوارم که یک فصل خوب را در فولاد پشت سر بگذارم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در مورد اهداف این تیم در فصل جدید لیگ برتر، تصریح کرد: هدف فولاد قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول است و امیدوارم امسال سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم. با این کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار داریم، در فصل آینده تیم متفاوتی از فولاد خواهید دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.