در حالی که قرارداد شایان مصلح یک ماه پیش به مدت دو فصل تمدید شده بود، این بازیکن به همراه سروش رفیعی از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شدند.

به گزارش ایسنا، شایان مصلح و سروش رفیعی، دو بازیکن پرسپولیس امروز با اعلام باشگاه از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند. هنوز برای این اتفاق دلیلی اعلام نشده است اما جدایی این دو بازیکن از این تیم قطعی است و باید به تیم دیگری بروند.

تنها نکته مبهم در این اتفاقات، قراردادی است که این دو بازیکن با پرسولیس دارند. در واقع شایان مصلح کمتر از یک ماه قبل با پرسپولیس تمدید کرد و برای دو فصل آینده با این تیم قرارداد داشت اما هنوز معلوم نیست که با این بازیکن چه نوع قراردادی منعقد شده است که به راحتی آن را نادیده می‌گیرند؟

عجیب تر از همه تمدید قرارداد شایان مصلح در شرایطی بود که برانکو پرسپولیس را ترک کرد و هنوز تکلیف سرمربی بعدی این تیم مشخص نشده بود اما ایرج عرب در مقطعی که فشار زیادی به خاطر رفتن برانکو نامشخص بودن تکلیف نیمکت این تیم وجود داشت، سعی کرد با تمدید قرارداد بازیکنان تیمش مقداری جو را به سود خود تغییر دهد اما اکنون این بازیکن جایی در تیم ندارد و اگر بنا بر پرداخت غرامت باشد، ایرج عرب این پول را از حساب شخصی خودش می‌دهد یا از جیب پرسپولیس؟

به نظر می‌رسد باید باشگاه پرسپولیس و ایرج عرب درباره عقد این قبیل قراردادها بدون حضور مربی تیم و کنار گذاشتن بازیکنان با وجود داشتن قرارداد توضیحاتی را ارائه کند که چه عجله‌ای برای تمدید قرارداد بازیکنان بدون حضور مربی تیم بود و اینکه اکنون باشگاه متضرر می‌شود یا خیر.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )