مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: خوشبختانه اردویی که پشت سر گذاشتم بسیار خوب بود و توانستیم کلیه برنامه‌های‌مان را به اجرا بگذاریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور درباره اهداف برگزاری اردوی پنج روزه تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: برای برگزاری این اردو اهداف مشخصی داشتیم که مهم‌ترین آن ایجاد هماهنگی میان بازیکنان باتجربه و جوان تیم بود. در واقع این چهارمین اردوی ما بود و سه مرحله هم پیش از این برگزار کردیم. اما برای این اردو که امروز به پایان رسید ۱۶ بازیکن اصلی تیم ملی را به مرکز ملی فوتبال فراخواندیم.

او ادامه داد: درخواست برگزاری یک دیدار درون اردویی هم داشتیم و روز گذشته به مصاف تیم لیگ برتری شهرداری سمنان رفتیم که این تیم از بازیکنان باتجربه و خوبی بهره می برد. برای این بازی فقط روی بررسی وضعیت بازیکنان متمرکز بودیم تا آنالیز خوبی به خصوص روی بازیکنان جوان تیم داشته باشیم. به هرحال در نیم فصل لیگ برتر قرار داریم و فرصت مناسبی بود تا بازیکنان را دور هم جمع کنیم و کارهای تاکتیکی مورد نظر را کار کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اعلام رضایت از اردوی برگزار شده گفت: خوشبختانه اردویی که پشت سر گذاشتم بسیار خوب بود و توانستیم کلیه برنامه‌های‌مان را به اجرا بگذاریم. به نحوی که بخش کارهای بدنی را هر روز صبح در مجموعه پک داشته باشیم. ضمن اینکه کارهای تاکتیکی را هم در نوبت‌های تمرینی عصر در زمین ساحلی به اجرا گذاشتیم. بازیکنان با نشاط و آمادگی بسیار بالای روانی و جسمی کلیه موارد را به اجرا گذاشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.