باشگاه اینتر از تلاش برای جذب مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ دست بردار نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای انگلیس اعلام کرد که باشگاه اینتر برای خرید روملو لوکاکو یک پیشنهاد دیگر به منچستریونایتد داده است.

اینتری‌ها که پیش از این تمام پیشنهادهای‌شان برای جذب بازیکن سابق اورتون رد شده است، این بار برای خرید او ۶۰ میلیون پوند به علاوه پاداش پیشنهاد کرده‌اند.

با این حال پیشنهاد جدید اینتر که امیدوار است بتواند نظر شیاطین سرخ را جلب کند از یک لحاظ شبیه پیشنهادهای قبلی این تیم است و شامل پرداخت اقساطی می‌شود. برنامه اینتر این است که ۶۰ میلیون پوندی که رقم ثابت قرارداد لوکاکو است را در عرض دو یا سه سال بپردازد. با این حال تفاوتی که این پیشنهاد با پیشنهادهای قبلی دارد این است که نراتزوری دیگر به دنبال جذب قرضی بازیکن برای سال نخست نیست و از همان ابتدا او را قطعی می‌‌خواهد.

هفته گذشته منچستریونایتد به مدیر ورزشی اینتر پیرو اوسیلیو اعلام کرده بود که برای فروش لوکامو ۷۹ میلیون پوند می‌خواهد. با این اوصاف باید دید که آیا پیشنهاد جدید اینتر که با احتساب پاداش‌ها به رقم مورد نظر من‌یونایتد نزدیک‌تر می‌شود، خواهد توانست نظر باشگاه انگلیسی را جلب کند یا خیر.

لوکاکو در حال حاضر به همراه منچستریونایتد در استرالیا به سر می‌برد و خودش را برای مصاف با لیدزیونایتد در اردوی پیش فصل آماده می‌کند. منچستری‌ها شنبه هفته آینده اما به چین سفر خواهند کرد، جایی که یک مصاف دوستانه با اینتر خواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.