سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی از یک منبع موثق، خبری بیرون می‌آید، باید به آن استناد کرد اما متأسفانه برای برخی تیم‌ها استثنا قائل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی درباره تأخیر در اعلام زمان شروع برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به رادیو تهران گفت: مطمئناً این مشکل نه تنها برای تیم پیکان، بلکه برای تمام تیم‌های لیگ برتری وجود دارد. وقتی قرعه‌کشی بازی‌ها انجام نشده است و مشخص نیست چه زمانی قرار است رقابت‌ها شروع شود، به مشکل برمی‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: اخباری که منتشر می‌شود، بیان‌کننده این ماجراست که لیگ با ۱۰ روز تأخیر و احتمالاً در تاریخ ۲۰ مرداد آغاز خواهد شد. درحالی‌که تیم‌ها با توجه به اعلام قبلی که قرار بود ۵ تا ۱۰ مرداد استارت بازی‌های خود را بزنند، تمرینات پیش‌فصل را در نظر گرفته بودند ولی حالا ناچاریم کار را با کمی تغییر، پیش ببریم.

وی درباره حضور محمود شیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که اخبار مربوطه را به مجموعه پیکان اعلام می‌کند، اظهار داشت: واقعاً این‌طور نیست که آقای شیعی مطلبی را به مجموعه پیکان بگوید و کسی را در جریان آن قرار ندهد. ایشان در مصاحبه‌ای که کرده بود، به طور کلی عنوان داشت که لیگ با چه میزان تأخیر برگزار می‌شود.

فرکی تصریح کرد: با توجه به تأخیر در آغاز لیگ، باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهیم. این مشکل برای همه تیم‌ها بخصوص باشگاه‌های شهرستانی به وجود آمده است که برنامه‌ریزی را دچار مشکل می‌کند ضمن اینکه قرعه‌کشی مسابقات هم اهمیت زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تبعیض بین تیم‌ها برای رفتن یا نرفتن به اردوهای پیش‌فصل در خارج از کشور تأکید کرد: قطعاً برخورد آقایان تبعیض‌آمیز است. وقتی از یک منبع موثق، خبری بیرون می‌آید، باید به آن استناد کرد اما متأسفانه آنها برای برخی تیم‌ها استثناء قائل می‌شوند. جالب نیست که بین این تیم‌ها تفاوت قائل شد.

وی گفت: وضعیت مالی تیم‌ها خوب نیست. البته باید این را گوشزد کرد که تیم‌های شهرستانی برای برپایی اردو در تهران، شاید با هزینه‌های بیشتری نسبت به برگزاری آن در خارج از کشور روبرو شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.