دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص عدم حضور تماشاگران و نیامدن بانوان، سخنگوی فدراسیون فوتبال باید پاسخ بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی بزرگسالان و امید کشور که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و خوشحالیم هر دو تیم با قدرت مقابل یکدیگر قرار گرفته و یک بازی خوب را ارائه کرده اند.

وی تاکید کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم که ۳ یا ۴ تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم تا بتوانیم آینده فوتبال کشورمان را تضمین کنیم.

وی در خصوص عدم حضور بانوان و آقایان در این دیدار گفت: این سوال ها را باید از سخنگوی فدراسیون فوتبال بپرسید البته خواسته سرمربیان تیم ملی بود که این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که کیفیت این دیدار بسیار پایین بوده است گفت: این نظر شماست اما فکر می‌کنم سرمربیان دو تیم از این دیدار دستاوردهای خوبی کسب کردند.

وی در پاسخ به این سوال که امروز آخرین روز مهلت فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان در ورزشگاه بوده است، ادامه داد: پاسخگوی این سوال، سخنگوی فدراسیون فوتبال است و من نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنم.

شکوری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا چند دیدار دوستانه خوب را برای دو تیم آماده کنیم تا هر دو تیم ملی بزرگسالان و میدمان بتوانند در مسابقات پیش رو موفق باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )