فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان تمایل داشته است که تماشاگران در دیدار دوستانه امروز تیمش مقابل تیم ملی حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال امید کشورمان برابر تیم ملی ایران در دیداری دوستانه اظهار داشت: در ابتدا باید از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج به خاطر توجه به تیم‌های پایه تشکر کنم. اردوی ما در حالی برپا شد که بیشتر بازیکنان در دوران بدنسازی تیم‌های‌شان بودند.

وی در ادامه افزود: این بازی دوستانه تجربه خوبی بود برای بازیکنان ما و در نیمه دوم تیم ما بازی خوبی انجام داد. تیم بزرگسالان هم با توجه به اینکه بازیکنانش جوان بودند، انگیزه خوبی داشت.

سرمربی تیم امید کشورمان درباره وضعیت لژیونرهای این تیم نیز تصریح کرد: در جلسه‌ای که با تاج و ساکت داشتیم قرار شد وضعیت این بازیکنان مشخص شود، چون بازی‌های انتخابی المپیک خارج از فیفادی است و ممکن است باشگاه‌ها با حضور این بازیکنان مخالفت کنند. ما خواستیم تکلیف آنها مشخص شود و اگر قرار است بازیکنان لژیونر در آن‌ بازی‌ها حضور نداشته باشند، دیگر به اردوهای بعد دعوت نشوند.

«آیا درباره بدون تماشاگر اعلام شدن بازی امروز با شما مشورت کردند؟»، مجیدی در پاسخ به این پرسش گفت: از من سؤال کردند و من با تمام وجود خواستم که تماشاگران در این بازی حضور داشته باشند، دیگر این تصمیم (بدون تماشاگر بودن بازی) را چه کسی گرفته است،‌ نمی‌دانم!

وی درباره اینکه به نظرش آیا تیم امید نیاز به بازی‌های تدارکاتی دیگری دارد یا خیر، بیان کرد: حتماً ما نیاز به بازی‌های دوستانه خوب داریم. الان هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در فیفادی‌های آینده بازی‌هایی انجام دهیم تا بتوانیم از بازیکنان‌مان در این بازی‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا بازی تدارکاتی با تیمی قطعی شده است، تصریح کرد: یک بازی با کرواسی داشتیم که ظاهراً لغو شده است.

مجیدی درباره دستیاران خارجی خود نیز یادآور شد: یک دستیار خارجی قرار است در اردوهای آینده به کادر ما اضافه شود و در مورد دستیار ایرانی هم هنوز تصمیم نگرفته‌ایم.

خوش‌وبش مجیدی و هاشمیان در حاشیه دیدار تیم ملی - تیم امیدوی درباره شرایط بدنی بازیکنان تیم امید گفت: شرایط بازیکنانم به لحاظ بدنی خوب نیست، چون آنها در اختیار باشگاه‌ها هستند و صبح و عصر کار بدنسازی می‌کنند. البته به نظرم آنها در اردوهای بعدی بهتر خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در واکنش به برخی انتقاداتی که نسبت به انتخاب او برای این پست وجود داشت، یادآور شد: با تمام وجود برای این چالش آماده‌ام و اگر از صعود تیم امید به المپیک مطمئن نبودم، این پست را قبول نمی‌کردم.

مجیدی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا احمدوند و روستایی با اجازه او از اردو خارج شده و برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس رفته‌اند، گفت: هر بازیکنی که بخواهد از اردو خارج شود، باید با سرپرست تیم هماهنگ کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )