سرمربی تیم ملی امید از عملکرد بازیکنانش ر مصاف با تیم ملی بزرگسالان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید پس از تساوی تیمش مقابل تیم ملی بزرگسالان ایران در چارچوب دیدار تدارکاتی اظهار کرد: اکثر بازیکنانی که ما برای تیم ملی امید دعوت کردیم، در تیم‌های خودشان بازی نمی‌کنند و در این اردو که به ما اضافه شدند، اکثراً در بدنسازی بودند و نتوانستم آن طور که باید با آن‌ها کار کنیم. در کل بازی خیلی خوبی برگزار شد.

او ادامه داد: نیمه دوم تیم ما بهتر بازی کرد. با توجه به اینکه در تیم ملی بزرگسال افراد تازه‌ای دعوت شده بودند و انگیزه زیادی داشتند، بازی خوبی را شاهد بودیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

مجیدی افزود: جلسه‌ای که با آقای تاج و ساکت داشتیم، وضعیت بازیکنان لژیونر مشخص شود چون بازی‌های انتخابی المپیک خارج از فیفادی است و باید با باشگاه‌ها هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد. من از فدراسیون خواستم که پیگیری لازم انجام شود که اگر آمدن آن‌ها ممکن نشد، در اردوهای بعدی آن‌ها را دعوت نکنیم.

سرمربی تیم ملی امید درباره عدم حضور تماشاگران در این بازی گفت: من خواستم که تماشاگران در این بازی باشند و اینکه چه کسی این تصمیم را گرفته من خبر ندارم.

او در پایان گفت: ما احتیاج به بازی‌های دوستانه داریم و در تاریخ‌های فیفا دی بازی‌های دوستانه برنامه‌ریزی کردیم که باشگاه‌ها بازیکنان را در اختیار ما قرار دهند. یک بازی با تیم کرواسی داشتیم که لغو شد و در حال حاضر دنبال تیم دیگری هستیم تا با آن تیم بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.