عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید همه کارها در این فدراسیون باید قانونی انجام شود.

به گزارش ایسنا، محمود شیعی پس از دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی امید، اظهار کرد: انتظار چنین بازی خوبی را داشتیم. وقتی هم که ۷ نفر از بازیکنان پیکان در دو تیم باشند برای من بازی انگیزه بیشتری دارد. امیدواریم روندی که آقای ویلموتس بر ای انتخاب بازیکنان پیش گرفته همینطور پیش برود و تیم خوبی در آینده داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا خطر تعلیق فوتبال ایران را تهدید می‌کند یا خیر و اینکه آیا تیم ملی در کشور ثالث از حریفان میزبانی خواهد کرد خیر، گفت: نه این موضوع را فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و مشکلی نیست.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا در بازی امروز قرار بود بانوان به ورزشگاه بیایند، گفت: من اطلاعی ندارم و درخواست مربیان بود که بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

شیعی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا میرغفاری با توجه به اینکه داور است، به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی حکم‌ها را امضا می‌کند، گفت: من در جریان نیستم اما همه کارها باید قانونی انجام شود. در سازمان لیگ هم مشکلاتی داریم و یکی از دلایلی که بازی‌ها به عقب افتاده، موضوع کمیته استیناف است. فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر مسائل را از بلاتکلیفی خارج شود.

او درباره اینکه آیا پرداخت حقوق ویلموتس با تاخیر مواجه شده و اینکه این مربی می‌تواند قراردادش را فسخ کند، هم گفت: من از این موضوع خبر ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.