سرمربی تیم فوتبال امید ایران از برگزاری دیدار با تیم بزرگسالان به عنوان یک تجربه خوب یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی پس از برگزاری دیدار تدارکاتی تیم امید با تیم بزرگسالان که با تساوی یک به یک خاتمه یافت در مورد این بازی گفت: تجربه بسیار خوبی برای تیم امید بود و در راه آماده سازی بازیکنان به ما کمک کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش هنوز از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار ندارند خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بازیکنان ما در تیم های باشگاهی شان حضور دارند، شرایط بدنی آنها ایده آل نیست اما امیدوارم به مرور زمان شرایط بهتر شود.

مجیدی در مورد اینکه آیا شما با بدون تماشاگر برگزار شدن این دیدار موافق بودند گفت: اتفاقا بنده خیلی هم مخالف بودم و خواستار برگزاری بازی با حضور تماشاگران شدم اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بازی بدون تماشاگر شد.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد مسئولیت سختی که برای بردن این تیم به المپیک قبول کرده است گفت: اگر اعتقاد نداشتم که این تیم به المپیک می رود قطعا این مسئولیت را قبول نمی کردم.

فرهاد مجیدی در مورد بازیکنان تیم بزرگسالان نیز گفت: آنها هم بازیکنان جوانی بودند که عملکرد خوبی داشتند. در بین بازیکنان تیم بزرگسالان یک بازیکن حضور داشت که می تواند برای تیم امید هم بازی کند و در اردوهای بعدی او را دعوت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.