سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری دیدار تیم ملی و امید اتفاق خوبی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری در پایان دیدار دوستانه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید کشورمان که به تساوی یک بر یک انجامید، اظهار داشت: اتفاق خوبی افتاده و اینکه تیم بزرگسالان و امید بازی انجام دادند شروع یک اتفاق خوب است. باید این بازی‌ها بیشتر برگزار شود تا بازیکنان انگیزه داشته باشند روزی به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند. فوتبال ما پتانسیل داشتن سه تا چهار تیم را دارد.

وی در مورد اختلاف فدراسیون با کمیته اخلاق تصریح کرد: علوی را به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال معرفی کرده‌ایم. وی در رابطه با کمیته اخلاق و مسائل دیگر مانند بحث بانوان پاسخگو است و اگر سوالی در رابطه با بازی باشد، در خدمت‌تان هستم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه بازی کیفیت بالایی نداشت، گفت: این مسئله برداشت شما بوده و باید دید نظر دوستان و کادر فنی دو تیم چیست. مطمئنا برای دو تیم بازی مفیدی بوده و امیدوارم در آینده بتوانیم هم برای تیم بزرگسالان و همچنین تیم امید بازی‌های بیشتری در نظر بگیریم.

شکوری در واکنش به اینکه گفته می‌شود به دلیل بحث حضور بانوان در ورزشگاه، بازی بدون تماشاگر برگزار شد، گفت: نه، برای این بازی دوستانه نظر مربیان دو تیم را پرسیدیم که در چه شرایطی برگزار شود. الزامی برای برگزاری بازی بدون تماشاگر نبوده و سعی می‌کنیم در آینده با حضور تماشاگران اینگونه مسابقات را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون فوتبال با توجه به پایان مهلت فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه چه راهکاری دارد، عنوان کرد: علوی درباره این مسائل صحبت خواهد کرد، اما سعی خواهیم کرد این موضوع را حل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.