رئیس فدارسیون فوتبال در بین دو نیمه دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران و تیم امید ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال امید ایران رفت.

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در شروع نیمه دوم تیمش را با چهره‌ای کاملاً متفاوت روانه میدان کرد. اسامی بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم به شرح زیر است: احمد گوهری، مهدی شیری، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، علی کریمی، محمد محبی، پیمان رنجبری، سعید واسعی، مجید علیاری و احمد عبدالله‌زاده.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید در شروع نیمه دوم دست به تعویض زد. او رضا شکاری را به جای رضا کریمی، رضا جیبره را به جای مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق‌پور را به جای محمد مسلمی‌پور، محمدامین اسدی را به جای محمد آزادی و محمد خدابنده‌لو را به جای محمد بابایی وارد زمین مسابقه کرد.

* مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال در بین دو نیمه ورزشگاه آزادی را ترک کرد، این در حالی بود که در این فاصله ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدارسیون در ورزشگاه حاضر شد.

حاشیه دیدار تیم ملی - تیم امید| حضور تاج و خوش‌وبش مجیدی و هاشمیان + تصاویر* حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران هم در ورزشگاه حاضر شد.

* پیمان رنجبری در دقیقه ۷۹ به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه پای چپ خود نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به شهریار مغانلو در تیم ملی ایران داد. اتفاق جالب در دیدار عصر امروز این بود که شهریار مغانلو برای دومین بار در زمین حاضر شد. او در نیمه نخست نیز ۴۵ دقیقه در زمین حضور داشت و در بین نیمه تعویض شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.