مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم دلواپسی که ما داریم هم در وزارت ورزش به وجود بیاید و هم در بانک مرکزی که اگر این‌گونه باشد مشکل حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج پیش از آغاز دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم امید کشورمان درباره درخواست از بانک مرکزی برای دریافت پول جهت پرداخت دستمزد ویلموتس گفت: بالاخره وزارت ورزش، بانک مرکزی و همه باید تلاش کنند مشکلات فوتبال حل شود، چون ما از سه ما قبل از عید تا الان نتوانستیم از وزارت ورزش پولی دریافت کنیم.

وی در ادامه افزود: البته ما پولی هم نمی‌خواهیم. فدراسیون فوتبال دنبال پول گرفتن از وزارت ورزش نیست، اما تمام منابع ما قطع شده است. الان فیفا در آخرین نامه‌ای که به ما زده، اعلام کرده است که ما نتوانستیم شریک بانکی خود را متقاعد کنیم پولی به شما پرداخت کند. الان هم قرارداد ویلموتس و هزینه‌ها وجود دارد و به هر صورت باید فدراسیون مشکلات خودش را برطرف کند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: از طرف فیفا پولی به ما نرسیده است. به همین دلیل سه چهار بار به بانک مرکزی رفتیم و صحبت کردیم و در حال طی کردن مسیر هستیم. امیدوارم دلواپسی که ما داریم، هم در وزارت ورزش به وجود بیاید و هم در بانک مرکزی که اگر این‌گونه باشد مشکل حل می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حذف نام ایران از رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا، عنوان کرد: اشتباه تایپی بوده است و با پیگیری که انجام دادیم مشکل برطرف شد.

ترکیب تیم ملی برای دیدار برابر شاگردان مجیدی اعلام شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.