سرمربی فجر سپاسی می‌گوید تیمش اگر بتواند چند بازیکن تأثیرگذار به خدمت بگیرد، در فصل آینده لیگ دسته یک از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

داوود مهابادی سرمربی فجر سپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط و آماده‌سازی فجر سپاسی برای حضور در فصل آینده مسابقات لیگ دسته یک اظهار کرد: ما بعد از پایان یافتن لیگ دسته یک ۵ بازیکن را به علت پایان یافتن خدمت سربازی‌شان از دست دادیم. ۲ بازیکن مهم تیم به علت شرایط و اعتبار مالی که وجود داشت از تیم خارج شدند و در کل بازیکنان مهمی به علت شرایط موجود در تیم فجر، پس از پایان یافتن لیگ، از تیم خارج شدند.

او ادامه داد: ۵ بازیکن جدید سرباز به جمع باشگاه اضافه شدند و یک بازیکن آزاد از تیم ملوان توانستیم جذب کنیم که در کل موجب شده تا میانگین سنی بازیکنان‌مان به نسبت سال گذشته از کاهش قابل توجهی برخوردار شود.

مهابادی افزود: ما به دنبال ساخت یک تیم جدید و تازه هستم و مرحله بعدی کار ما، انجام بازی‌های تدارکاتی است که مهم‌ترین آن دیدار با تیم ذوب‌آهن است. در ادامه هم تورنمنت چهارجانبه شهدای فارس را در پیش داریم که شناخت ما را نسبت به بازیکنان بیشتر می‌کند و می‌توانیم نقاط قوت و ضعف آن‌ها را پیدا کنیم.

او درباره مشکلات باشگاه فجر خاطرنشان کرد: ما به بودجه احتیاج داریم. تیم ما هنوز درصدی از مطالبات سال گذشته را پرداخت نکرده است و برای شروع مسابقات هم نیاز به حمایت‌های مالی داریم. در حال حاضر آقای فلاح مدیرعامل باشگاه پیگیر این مسائل هستند تا هر چه سریع‌تر مشکلات باشگاه حل شود. ما در هر حالت با تمام توان در مسابقات شرکت خواهیم کرد و اگر بتوانیم چند بازیکن تأثیرگذار به خدمت بگیریم، فجر در فصل آینده لیگ دسته یک از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

سرمربی فجر سپاسی شیراز در پایان گفت: باید از مردم شیراز و کمک‌ها و حمایت‌های آقای رحیمی استاندار فارس، آقای کامیاب مدیر کل ورزش جوانان و آقای زارع نماینده محترم مردم آباده در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و امیدوارم که باز هم با حمایت‌های آنها بتوانیم مشکلات و خلاء‌های موجود را برطرف کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.