بازی‌های خانگی تیم فوتبال آتالانتا در اولین فصل حضورش در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های خانگی تیم فوتبال آتالانتا در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سیروی میلان انجام خواهد شد.

ورزشگاه «اتلتی آتزوری» در برگامو با استاندارهای مدنظر یوفا سازگار نیست و به همین خاطر آتالانتا نمی‌تواند بازی‌های خانگی اروپایی خودش را در برگامو برگزار کند.

از طرفی این ورزشگاه در حال بازسازی است و به موقع برای بازی‌های ماه‌های ابتدایی فصل آتی آماده نمی‌شود. در این راستا، مسئولان آتالانتا ایده برگزاری بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو را با اینتر، میلان و شورای شهر میلان در میان گذاشتند. با توجه به فاصله ۶۰ کیلومتری شهر برگامو از میلان، باشگاه آتالانتا ورزشگاه سن سیرو را مکانی ایده آل برای میزبانی بازی‌های خانگی تیم گاسپرینی در لیگ قهرمانان اروپا می‌داند.

پیش از این قرار بود استادیوم «ماپی» که تحت مالکیت ساسولو است، همچون مسابقات اروپایی فصل گذشته میزبان آتالانتا باشد اما اکنون سن سیرو برای آتالانتا در اولویت قرار دارد. قبلا شورای شهر میلان و باشگاه اینتر موافقت خود با این موضوع را اعلام کرده بودند اما باشگاه میلان نسبت به عملی شدن این تصمیم تردیدهایی داشت. با این حال با تایید باشگاه میلان، آتالانتا می‌تواند بازی‌های خانگی خودش در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را در سن‌سیرو برگزار کند. روسونری این تصمیم را به نفع تیم آتالانتا، شهر میلان و کل فوتبال ایتالیا می‌داند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.