دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از بیرانوند و مسئولان این باشگاه گفت که او هم برای تیم زحمت کشیده است.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب محسن سیدی به عنوان مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چه بگویم ولی عکس‌های روز گذشته نشان می‌دهد که بیرانوند و سیدی چقدر به یکدیگر علاقه دارند. به هر حال بیرانوند قبلا با سیدی کار کرده و این مربی با سفارش بیرانوند به عنوان مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس انتخاب شد.

وی ادامه داد: در تاریخ باشگاه پرسپولیس مربیان زیادی هستند که می‌توانند به این تیم کمک کنند و برای یک باشگاه بزرگ بسیار بد است که دروازه‌بان شرط بگذارد و بخواهد یک مربی را با خودش به پرسپولیس بیاورد. این کار مصداق بازیکن‌سالاری است. نمی‌دانم چرا پیشکسوتان سکوت کرده‌اند، شاید برخی از جایگاهشان می‌ترسند ولی من جایگاهی ندارم. تنها جایگاهی که داشتم نزد فرهاد کاظمی بود که با او چند سال کار می‌کردم ولی حالا آن جایگاه را هم ندارم.

قلیچ عنوان کرد: شاید خیلی‌ها در صفحات مجازی به من بی‌احترامی کنند ولی من حرفم را می‌زنم. باور کنید من هم دروازه‌بان پرسپولیس بودم، من هم برای این تیم پنالتی گرفتم و در بازی‌های مختلف مصدوم شدم. اسم‌ها با هم فرق می‌کنند، بیرانوند پنالتی رونالدو را گرفت و من هم پنالتی امیر قلعه‌نویی را گرفتم که از رونالدو بهتر است! حتی روز عقدم از پای سفره عقد بلند شدم تا در بازی فینال جام حذفی برابر شاهین به میدان بروم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )