مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید فصل آینده در لیگ پرتغال بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، باشگاه رئال مادرید رائول دتوماس، مهاجم ۲۴ ساله خود را در ازای ۲۰ میلیون یورو به تیم فوتبال بنفیکا فروخت.

این مهاجم اسپانیایی محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است که در تیم‌های پایه و تیم دوم باشگاه هم توپ می‌زد اما از آنجایی که شانسی برای رسیدن به تیم اول باشگاه نداشت، از سال ۲۰۱۵ به تیم‌هایی مانند کوردوبا (۲۰۱۵-۱۶)، وایادولید (۲۰۱۶-۱۷) و رایو وایکانو (از ۲۰۱۷) قرض داده شد.

در نهایت رئالی‌ها برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی امسال خود رضایت دادند که بازی سابق تیم زیر ۱۹ ساله‌های اسپانیا را به بنفیکا بفروشند. به این ترتیب او بدون انجام حتی یک بازی برای تیم اصلی باشگاه رئال مادرید از این باشگاه خواهد رفت.

دتوماس یکی از بازیکنانی است که رئال مادرید باید در تابستان امسال بفروشد تا تراز مالی‌اش را بعد از خرید‌هایی که انجام داده موازنه کند. بازیکنانی مانند متئو کواچیچ، خامس رودریگس، مارتین اودگارد، بورخا مایورال، گرث بیل و سبایوس هم در فهرست مهره‌های مازاد و فروشی تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان قرار دارند.

در همین حال گفته می‌شود که تئو هرناندس‌، دفاع چپ فرانسوی رئال مادرید هم امروز راهی میلان می‌شود تا انتقالش به روسونری را نهایی کند.

رئال مادرید اکثر خریدهای تابستانی‌اش را که شامل ادن آزار و لوکا یوویچ می‌شود را انجام داده اما گفته می‌شود که این باشگاه هنوز به خرید پل پوگبا از منچستریونایتد و کریستین اریکسن از تاتنها تمایل دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.